Vi säger väl så

Jag blir så less på min kropp. I tron om att jag blivit frisk från min minibihålsinflammation powerwalkar jag en gång och badar i kallt vatten 2 gånger (var i Almas stuga igår) och idag vaknade jag upp med fett ont i halsen. Jävla skit. Jag riktigt känner hur musklerna försvinner från kroppen som inte orkar göra nåt och har nog aldrig velat träna så mycket som sist bihålorna var drabbade vilket var 2 år sen. Imorgon kl 8.00 ska jag ringa och ta reda på vad felet är!! Annars har ljudnivån och tempot varit maxat på jobbet idag då familjen fått besök.. inte lugnt nånstans! Men nu ska jag kurera mig med min pojke och halstabletter. Adjöken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0