Shampooattack

De senaste månaderna tror jag inte att jag duschat själv en endaste gång utan att få shampoo i ögonen. Det svider så förbannat och jag hatar det. Men ikväll klarade jag mig äntligen...trodde jag. Hade precis tagit sista omgången shampoo och tänkte "YES, jag klarade mig" och sen BAM, stor fet klick mitt emellan ögonen. Men det träffade ju faktiskt inte mitt i prick så glad blev jag och skulle torka bort det men vad tror ni att jag gör? Jo såklart lyckas jag på nåt sätt, trots att jag fokuserade väldigt noga på att inte göra det, dra in massa shampoo i ena ögat och det svider jättemycket fortfarande :(. Och sen råkade jag även.. vet faktiskt inte varför jag skriver detta så folk kan läsa men ah... på nåt sätt fick jag in det i näsan och helvette det var ju ännu värre.. satan vad det brände. Ska aldrig göra om det igen!! Men den smärtan gick iaf bort ganska direkt.

Hahah ja nu vet ni detta... oerhört intressant! Annars har jag varit på Johannes skolavslutning idag vilket blev en stor nostalgitripp tillbaka till mina skolavslutningar med just den skolan. Samma låtar var det också. Fint fint fint. Sen blev det fika ute i solen! HÄRRÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0