Jag vill åka åka åka på studentflak!!

Idag tog min stora lillasyster studenten och ÅHHHH vad jag var avundsjuk!! Var typ mer taggad än Emy själv  efter deras utspring och under flakåkningen kunde jag varken stå still eller sluta le. Tycker dock väldigt synd alla flakåkare som fick spöregn över sig men ännu mera synd tycker jag om alla (inkl mig mig och peter) som skulle ta sig genom centrum i bil, det gick typ inte och att vi hade brottom gjorde inte direkt saken bättre, hann bli några svordommar :P. Erik var även klassens chaufför så jag och Peter är nyss hemkommna från en VIP-tur runt kvarteret! Men nu ska vi bara lata oss, Adjö



Övertaggad syster...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0