Det är komentatorerna som gör matchen!

Sverige-Ukraina nu, hejja hejja. Och medan våra blågula män sparkar boll i EM kan jag passa på att skriva lite skit till er och framtida mig.  Helgen som tog slut igår bjöd på sällskapsspel med vårt favvopar, på lördagen bäddade jag och 5 killar ner oss i en soffa och såg filmer/roliga fails till 03.30 på natten och söndagen spenderade vi bredvid flygplatsen för att se Peters pappa och bror hoppas fallskärm, tror ni man blev sugen eller!?

 
Hans pappa                 Marcus

Annars vill jag klaga på min kropp som inte verkar vilja bli 100% frisk för jag hinner bara träna i ungefär 2 dagar innan jag får lite feber, ont i bihålorna eller nåt annat som inte vill bryta ut totalt utan som istället smyger sig på och tvingar mig att vara lat. Sjuukt frustrerande. Men om vädret fortsättter såhär krävs kanske inte nån träning inför beach 2012.. Nu ska jag heja Sverige till vinst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0