WE LIVE ON FRONT PORCHES AND SWING LIFE AWAY

 
 
Shit vad detta samtal gjorde mycket. Helt plötsligt blev jag jättepositiv och glad, hjärnan slutade räkna minuter och ser det hela från ett helt annat perspektiv... eller nästan. Mycket bättre än denna sumphelg. Lyssnar t.om på Melissa Horn och ler samtidigt som jag pysslar på med Peters present.. lite synd att jag suger på att pyssla men men, han blir nog glad. Nu ska jag nog ta mig till Mini Coop och köpa mjölk och chips, känner att magen behöver det. Hoppas bara jag hittar dit.. och tillbaka... cyklar vilse varenda gång jag ska hit/hem, askonstig stadsdel. Igår när jag var vilse på nåt jätterandomkvarter tänkte jag att jag aldrig ska flytta hit..sen kom jag på att jo det ska jag ju visst.. fan, undra hur det kommer gå med detta lokalsinne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0