Små konstiga känslor

Tjena! Läget? Jag slåss mot astman som tydligen sitter kvar från min dunderförkylning men som endast visar sig genom någon slags småfeber och konstiga känslor. Men jobbar gör jag ändå och trivs super, alla borde få arbeta hos sin andra familj för det är så awesome! Men trött blir man, klockan är knappt 19 men jag hade inte tackat nej till att få gå och lägga mig. Träna vill jag också, kroppen skriker efter att få ta ut sig och attfå lata sig endast när den känner för det. Känns som för två år sen då den gjorde något liknande sjukinfall och jag gick på två penicillinkurer under en månad. Men nu är det nu och nu ska jag göra något jag inte vet än. Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0