Skype, vilken bra uppfinning!

Fick 40 min med min pojke på Skype och det är så fint att kunna se att dom lever där borta i Amerikat. Dom har nu hunnit nästan halvvägs in i landet och bilar idag till San Antonio, om ni ville veta alltså. Mitt liv här i GammUmeå då!? Ja det är väl som vanligt antar jag.. jobbar, får tiden att gå, plockar i mina lägenheter, ser New Girl, går och lägger mig 21.00, funderar över den kalla och humörsväninga svenska sommaren, orkar knappt laga middag osv. Thats me. Nä men den här veckan har jag faktiskt hopp, den här veckan tror jag kommer gå snabbt för jag menar det är ju redan onsdag imorgon! Så nu ska jag försöka orka laga mat och bädda ner mig i soffan och imorgon väntar jobb på Hemtjänsten :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0