Time goes by so slowly

Alltså tiden har aldrig gått så sakta nånsin. Även när jag har kul går den sakta och när jag försöker sova bort den så somnar jag sent eller vaknar 06.00 redo för att kliva upp och hjärnan aktiveras direkt! Sen är dom ju inte dåliga att uppdatera från USA heller så lite dåligt mår man då dom redan har the time of their life medan jag ligger här i en soffa under ett täcke och hade min för typ 2 år sen. Ja.. för prick 2 år sedan idag lämnade vi Alanya, vilka tider. Nä men asså jag tror att  jag måste skaffa något att se fram emot själv under dessa kommande veckor och inte bara ha i tanke att "försök hålla mig sysselsatt" för det funkar inte riktigt. Dock kommer lägenheten förhoppnongsvis igång mer snart med nyckel,besiktning och inflyttning men jag vet inte hur mycket det kommer hjälpa heller. Nej, jag behöver någon slags resa, ta vägen nånstans med några vänner. Suger satan att alla jobbar så olika, annars hade jag nog redan planerat allt och dragit med dom :). Gilla läget går verkligen upp och ner men just nu ska jag laga lunch här efter fösta natten i Marcus tomma lägenhet som jag vaktar och sen bege mig till stan för att träffa Amanda. Hoppas tiden går fortare för er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0