Men tjäna moss

I tisdags var det 20årsfest med bara tjejer i klänningar. Det var en mycket fin sommarkväll med många trevliga flickor som drack, lekte lekar, skrattade och dansade. Sen drog alla ut utom jag vilket jag inte ångrade 06.00 dagen efter då klockan ringde! Igår var en väldigt varm dag och idag har jag varit väldigt knäpp, men Nanny och Johannes hängde på så jag stack inte ut så mycket. Kl 12.00 var det besiktning på lägenheten och nu är den vår, synd att jag måste vänta 3 veckor och 4 dagar innan jag kan dela glädjen med min då såkallade sambo. 
 
Dagarna blir så sjukt långa av denna väntan, jag har inte tråkigt längre och kan sluta tänka på det i flera timmar men ändå är det fortfarande samma dag då tankarna återigen flyger tillbaka till kalendern för att räkna ner och då känns tiden riktigt långsam. Men men, det är såna här gånger jag är glad att tiden aldrig står still eller går bakåt :)
 
Födelsedagsbarnen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0