Lär uppdatera rätt ofta den kommande månaden

 
Men det får ni ta.. det är ju faktiskt ett bra tidsfördriv. Denna söndag har varit den tråkigaste i mitt liv tror jag, det har varit tråkigare än när man är sjuk. Blev väckt 04.50 av ett meddelande från Peter och sen var det ju ändå bara en timme tills jag skulle upp så orkade inte somna om. 07.00-12 blev det jobb på Hemtjänsten och efter det började tråkigheten. Tvättade några tvättar i Marcus tvättstuga, glodde New Girl, läste lite bok och somnade till lite däremellan. Det låter som jag haft saker att göra men jag har verkligen tvingat mig själv till att göra detta så kul var det inte. Tillslut gav jag upp, cyklade hem för gratis middag och nu får man ändå snart gå och lägga sig xD. Dock gjordes denna dag av ett 35 minuter långt Skypesamtal med Peter och lite inslag av hans vänner på deras hotellrum i LA. Det va så fint och gav mig lite mer energi.  Jag har även försökt planera in dejter med mina kompisar under veckorna så på nåt sätt ska detta gå ändå. Bara att kämpa på :)
 
Ja.. ett tidsfördriv som sagt och när man väl börjat mata ut text är det lite svårt att sluta :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0