Förlorad i lägenhetsplaner

Denna helg har det gått mycket pengar men faktiskt till väldigt nödvändiga grejer. Vi valde nämligen att inhandla hushållsprodukter för denna månadslön istället för att måsta lägga ut allt i augusti vilket jag tyckte var mycket klokt. Det är mycket man verkligen inte tänkter på att man behöver förrän man behöver det men efter shopping på ÖB och Expo så har nu förhoppningsvis det nödvändigaste. Sen har vi väldigt snälla människor kring oss som erbjuder en jädra massa möbler men då lägenheten inte är sådär jättestor så får vi tyvärr inte in allt.
 
Men det är kul det här med planering, det är min grej medan ekonomi och rita upp möblerna i skalor är Peters så det går ihop sig bra. Jag har varit så inne i detta att jag nästan glömt att det bara är 10 små dagar kvar innan jag blir ensam i en hel månad utan min pojk. Men som tur kommer jag ha en jävla massa packning att göra samt jobb så förhoppningsvis flyger den månaden förbi... Nu ska jag återgå till att ligga under täcket! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0