And who needs California, when I'm home waiting patiently!?


Menar det... dom läser mina tankar dom där sångarna.
 
Igår jobbade jag  7.00-21.30 minus 2 timmar mellan 16-18. Först Hemtjänsten, sen Lindehells, middag och sen Hemtjänsten igen. Det var inte så farligt som jag trott då schemat inte var så fullspäckat av besök. Idag har varit en vanlig dag på firman och till middag köpte Nanny, Oskar och jag hem sushi och premiäråt i min och Peters lägenhet. Det var trevligt men maten kunde varit en aning bättre och lite mer värd pengarna. Imorgon är det fredag och lika med helg men helgen är lika med ett frågetecken än så länge! Nu ska jag lägga i soffan och se de sista avsnitten av New Girl... nästan lite sad ju :/Häjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0