Not just a piece of paper

Satt idag och gjorde meningslösa saker men sen kom jag på att jag kan rensa lådor för att få plats med julklapparna. Så jag gav mig på min såkallade brevlåda där jag sparat massor med brev från tiden på man skrev förhand och använde postlåda. Här nedanför ser ni några suddiga (min dåliga mobilkamera som vanligt) men väldigt fina exempel på vad jag hittade. Det fanns sååå mkt mer och såå många fina felstalvelser, klockrena frågor som "var har du ont?", vykort med endast innehållet "jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag saknar dig". Haha jag satt och skrattade länge och kan ju bara säga att mina kompisar var finast då och dom är finast nu.


Pysselfrida var på G.

Ett allahjärtansdagskort från Emy. Väldigt personliga tankar om mig.

Johannes tankar som 3åring. Är jag hos snögubben tro??

Återigen pysselfrida som älskar hundar.

Alma ordbajsar väldigt fint på baksidan av ett vackert brev.


Kommentarer
Postat av: frida

AHAHAHAHHAHAHA, SKRATTAR HÖGT HÄR

2012-01-18 @ 10:11:02
Postat av: Alma

HAhahahaha fyfan vad fina! Hahahaha Fridas utropstecken, awesome!

Känner igen grodan for sure!! Ahahaha. Ändå att man använde P-gubbar på den tiden! Undra hur gamla vi var?

2012-01-19 @ 22:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0