I need a man thats extra ordinary

Veckans diss går till kärringen som sa att hon skulle skicka polisen efter oss då vi råkat stå på hennes parkeringsplats i 5min fast hon inte ens äger en bil. Veckans hiss går till en främling som snällt men random plockade upp mig och Peter och skjutsade oss till stan då vi väntade på bussen som tydligen inte gick pg.a halka. Vem gör sånt liksom?

Annars fick jag ledigt i veckan och det har minsann varit lata dagar som jag älskar. I onsdags pardejtade vi med Nanny och Oskar på Olles och igår kl. 02.00 kom grabbarna på besök och det var dags för Jvm-final och såå kul att Sverige vann!!!!! Isäng där vid 05.30 och idag vaknade jag för att träna och sedan träffa Alma och Frida för lite catching up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0