"Enjoy yourself..

..that's what your twenties are for"
- Carrie Bradshaw

  

Och det började riktigt bra igår må jag säga. Dels fick jag arbeta gratis från 8-16 vilket var superkul, sen fick jag va ensam ett tag och få ett samtal om att Peters mamma gjort illa sig. Så vid 18.45 då det skulle nalkas släktkalas här så ville hon ha hämtning från sjukhuset och såklart är jag en snäll flickvän och följer med. Men så började Peter dryga om att köpa blommor åt henne vilket innebär parkeringshus, promenad och onödig tid så jag blev arg, sen försökte han helt random tvinga in mig på All Star och då blev jag ännu argare, vi hade ju brottom!!! Men se på fan att jag blev lurad då jag gav med mig och följde med in och hittade 2 bord fyllda med nästan alla mina favvopersoner. Och så uppfyllde min favvoPeter min högsta önskan detta år. Underbart! Och ikväll blir det middag, sällskapsspel och utgång med vårt favvopar Nanny och Oskar.

Ps. Om 2 timmar köper jag min första alkoholhaltiga dryck över 3,5% på systembolaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0