Du och jag under täcket baby

Veckan gick till en början väldigt långsamt men nu är det helt plötsligt fredag och ikväll kommer många minnen skapas. Dock kommer säkert hälften av alla människor ha glömt sina minnen imorgon när de vaknar upp men då går man på systemet och sen skapar man nya...

Nä. Själv har jag världens lataste dag efter en arbetsintervju imorse. Jag är så lat att jag mår illa. Borde göra något. Men sängen är nybäddad, det räknas. Om jag rakar benen, lägger mig under täcket och tar mitt tomma fotoalbum och sedan fyller det med mina nyktra/onyktra men ej glömda minnen från 2011 så kan jag med gott samvete lata mig en timme innan det är dags för en fabulös fredagsmiddag i huset ett kvarter bort som jag längtat efter sen i tisdags!! Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0