A moment like this



Det finns stunder som alltid gör mig glad: 


1. Att exakt tajma bussen är alltid en underbar känsla

2. Det räcker med att bara få drömma sig bort till ett soligt fjällen med -5 grader och jag blir lycklig!

3. Att få stå på ett lagomt smockat dansgolv med bara favoriter runt sig och dansa lös ger mig en king of the worldkänsla.

4. Tanken på god mat kan göra mig knäpp, bokstavligt! Peter kan nog vittna.

5. Att få entra världen av Sex and the city är så befriande och roande, spelar ingen roll om det handlar om ett avsnitt eller en hel säsong, blir alltid lika glad!

6. Känslan av att få ge bort något man vet att den andre kommer uppskatta

7. Då jag vet att mitt lokalsinne hittar till en "ny" plats utan hjälp. Mirakel!!

8. Att överblicka ett välstädat rum och ett välstädat kök ger mig på något vis mer motivation till att göra det som jag skulle göra. T.ex. att slänga sig på den bäddade sängen eller att laga mat vid den rena spisen och den blänkande diskbänken. Det har visst gett mer att jobba som "lokalvårdare" än jag trott xD.

9. Sist men inte minst, känslan då man genomfört ett hårt träningspass och inte berömmer sig själv med godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0