Snöa på, snöa på, snöa på.



Hellu, snöoväder idag. Mozart höll på att blåsa bort då jag var ute med honom och att vädra sängkläderna en dag som denna var kanske inte det smartaste, tur att det inte var just innan sängdags bara. Igår, efter ett tidigt besök hos frisören hade jag och Peter en göra-bort-ärenden-dag så vi lånade bil och körde runt i halva stan. Inte förrän 18.00 var vi hemma igen efter en timmes träning också.

Det har gått 12 dagar sedan min tandoperation och äntligen kan jag nästan borsta tänderna normalt, nysa normalt, le normalt, tugga normalt och snart snart även börja träna kondition igen. Wehoo. Kan också berätta att mitt nya tidsfördriv (förutom sjunde himlen) är att läsa Harry Potter. Fick ett återfall efter jag såg 4e filmen förra veckan och än lever boken fortfarande upp till samma standard som då jag var extrem nörd vid ca 14års ålder. Haha, tragiskt men sant, fast lite kul måste jag ju erkänna att det är också xD.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0