God kväll

Här ligger lilla jag och mobilbloggar med en sovande Peter bredvid mig. Kan meddela att det inte varit en särskild händelserik dag då det enda jag gjort är att sova, träna, äta och se film, wehooo! Det mest spännande som har hänt de senaste dagarna är att jag har köpt ett par blÅ jeans med hög midja och vet fortfarande inte om det är ett stort misstag eller ett stort framsteg i mitt liv.. hoppas på det sistnämnda men tror på det förstnämnda. Känner att jag kan skriva på hur länge som helst trots felstavningar och annat mobilstrul bara för att ha något att göra denna onsdagskväll men jag tänker skona er från den läsningen och säger härmed Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0