Ännu en helg

Jag har varit totalt dagvild sen en vecka tillbaka men nu börjar jag få lite koll igen. Helgen var näjs som började i fredags med min första bilbesiktning någonsin, det var dock inte så spännande som jag trodde, Peter fixade sig en snowboard och på kvällen blev vi fulla på Olles med Nanny, Oskar och Jonte. I lördags bar det av till Bodbysund med pappa och Peter för att bära och hämta saker ur Idas hus och ja, det var ett jobb jag inte vill göra igen på ett tag. Sen skottade vi tak resten av dagen och även i förmiddags och det är minsann ett tungt arbete särskilt när det är världens finaste vinterväder solen ligger på. Men nu är man härligt trött efter en utedag och har också härligt ont i ryggen, men det va värt det. Taken bör känna sig väldigt "lättade" efter att ha blivit av  med många kubikmetrar snö och mormor och morfar behöver inte längre gå till sängs med oron om att taket rasar in xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0