Tills natt blir dag

Det är torsdag, känns mer som lördag. Åh vad jag älskar dessa lediga juldagar och långa sovmornar. Hoppas dom aldrig tar slut. Igår var det iallafall annandagen jag började den hos Jennie tsm med henne och Amanda. Sen fortsatte jag ner till stan där det inte gick att vara bland alla tusentals människor och reahögar. På kvällen tog jag mig till Teg för förfest med Nanny, Oskar&co och sedan vidare till TC där det var aaaalldeles för mkt folk så allt var bara kaos och kvällen blev varken bra psykiskt eller fysiskt. "Killar killar killar, nej, nej, nej", för att citera en sovande Alma i åk8. Stämmer bra det. Och ensamma promenader hem i snön i klackar kan vara jobbiga men också underhållande om man har underhållning i telefonen.

Vaknade vid 9.00, har legat kvar tills nu kl 13. Trött, smått bakis och har inte ätit på 24h, kanske borde ta tag i dagen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0