Se på fan

Tjaabba Tjena folket. Hur står det till såhär prick en vecka innan julafton? För mig står det helt okej till, har haft en mysig helg med utgång till Scharinska på fredag tsm med Nanny och sen blev det drink och tjejspelskväll med Syjuntan på lördagen. Igår jobbade jag några dryga timmar på hemtjänsten och sen bakade jag och Peter kakor. Göda! Måste även inhandla julklappar, har liksom förträngt att det är en del av julen, illa. Baka julgodis har jag ute hunnit med heller. Det går segt i år. Måste nog vara pga dessa två månader av känslomässigt kaos samt denna bruuutaaala snömängd som invaderar Umeå och inte ser ut att lugna ner sig. Att cykla dessa dagar är ingen höjdare, men ändå ger jag det några försök ibland men ångrar mig alltid efter några meter. Nu bjuder jag på randombilder, se och njut

Utsikt från min ena arbetsplats till min andra, fina fina lokaler!
Boundar lite med diskhon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0