It's for the best we get our distance

Some Nights-låten har varit min favorit ett tag nu. Varför vet jag inte men nåt har den. Mäktig.
 
Dagen har varit lite kaos och jag hamnade i bråk med julgardinerna, sjukt dryga!! Sen blev jag less igen när jag slutade och gjorde jag valet att gå hem och vet ni vad.. det var dom bästa 45 minuterna jag haft på vääldigt länge. Såå fina gamla och dåliga låtar i min mp3 väckte bara lyckliga känslor om det mesta. Fann lite hopp mitt i min hopplöshet. 45 fina minuter. Och nu sitter jag i min hatälskade vän soffan, får ont i ryggen och ser på mina 15 traditionella minuter av Nobelmiddagen. Borde börja tänka julklappstankar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0