Den som slipar, stenen i ryggfenan på ett mindre djur

 
Det var tider då jag och Nanny satte ihop låtar av slumpord i böcker. Det är tider nu då jag är en ensam halva som cyklar omkring i Umeå, men lyckas tydligen ändå hålla mig väldigt sysselsatt har jag märkt då det nyss kändes som måndag men så äre helt plötsligt fredag imorgon! Shit asså. Igår hängde iallafall heela syjuntan för första gången på ett tag så det blev mysmiddag och tjejsnack och ikväll väntar födelsedagsfika hos Jennie som blir 20 bast. Hörs, Hare, Hej
 
En härligt suddig men fin bild på fina brudar och goood mat!!
Och såhär såg det ut idag över vår stad, men kom regnet? Nää. Hatar när det luras sådär.. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0