Söndag är en rosa dag för mig

Internet har jävlats med mig sen igår men efter pappas inryck är det förhoppningsvis tillbaka för att stanna ett tag. Helgen har varit skön, fredagen bjöd på förfest hos Hanna men trots att vi drog hem innan dom ens drog ut vaknade jag bakis 06.30, gick upp, botade mig själv och sov sen 2h till. Men längre till nio går inte, börjar få nån jävla gubbklocka igen. Efter en extremt lat lördag blev det kvällshäng med Amanda och imorse var det åter dags för ett söndagspass 7-12. Nu hänger jag ensam i sängen framför tvn zappar mellan ett naturprogram om Babianer och Gossip Girl, mycket underhållande må jag säga. Now you know, byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0