I'll be waiting on a sunday morning

Eller morgon och morgon, klockan har faktiskt passerat 15. Igår fick Marianne sin julklapp del 2 av Peter och Marcus så det blev bio, A Royal Affair, en helt okej film :). Egentligen var jag kallad på jobb idag från 7.30-12 men då jag väl släpat mig upp ur sängen och precis skulle ta på mig ytterkläderna så ringer telefonen och meddelar att jag inte alls behöver jobba. Detta gav mig blandade tankar, ska dra några exempel: 1. Vääärt att kliva upp. 2. Jag skulle ändå behövt pengarna. 3. Har iallafall borstat bort min morgonandedräkt! 4. Så skönt att gå och lägga sig igen.. 5. ..men vänta, det finns stora möjligheter att hinna med supermkt under dagen. 6. Nä, går nog och lägger mig igen. 7. Jävla skit att jag hann smeta på min bruna foundation då örngottet är vitt. 8. Tur att jag inte hann börja cykla!

Ja, detta var väl vad som hände i mitt huvud under loppet av 2min och efter det var jag tillbaka på mitt rum och kröp ner i världens mysigaste säng med världens mysigaste Peter och sov en timme till tills han skulle upp och jobba. Sen dess har jag sett tv, slängt in en tvätt och ätit en banan. Effektivt! Ikväll firar vi en mormor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0