Everybody is Happy

Det är en solig vacker dag som fredagen den 13nde april bjuder på. Ingen otur har drabbat mig än och jag har en känsla av det kommer förbli så fram till att klockan slår 00.00. Men jag har ju haft fel förut. Jobbade 7.30-15 idag och imorgon blider det 7-15 och sen är detta jobb pretty much over för mig, känns faktiskt lite tråkigt. Skulle vilja jobba 50% på firman och 50% hemtjänsten, hade vart perfekt!

Min pappa är söt! Efter många sökningar på internet och på stan insåg han att spisstålborstar inte finns att köpa här i Umeå (iaf inte dom han vill ha) så han ringde tillverkarna nånstans nere i Sverige och frågade om det var möjligt att köpa 10st. Sagt och gjort, nu är 10 st spisstålborstar påväg till vår brevlåda som han ska skänka till oss barn, sina vänner och några "att spara till jag åker in på hemmet" som han sa själv. Viktigt det där med spisstålborstar xDGópappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0