En dålig start på dagen

Idag ska jag göra som de flesta andra i Umeå och anklaga vädergudarna för det totalt urusla väder som de försett vår stad med såhär 10 dagar in i April. Satan vad less jag blev imorse då jag, efter en näst intill sömnlös natt, äntligen tagit upp ur sängen 06.00 och det man möts av utanför fönstret är snöoväder! Tack och lov hade jag bara en halvdag. Efter jobbet dog jag av hunger så Peter hämtade mig och sen tryckte vi varsin hamburgare, gott!

Shit vad jag har vräkt i mig mat de senaste dagarna, påskmiddagar är sjukligt gott alltså, särskilt när man inte alltid får samma mat hos alla som bjuder. Måste säga att de som toppade årets middagar var min egen mamma och Peters mamma Marianne som vi var bortbjudna till igårkväll och hade det mysigt i flera timmar! Tror möjligtvis att det kan vara vinet vi drack som förorsakade min dåliga sömn inatt :/. Oj oj, här skriver jag på. Bloggar från mobilen och har värsta flow på touchen så hjärnan bara väller fram massa onödigt fakta till er. Hoppas ni haft en trevlig lässtund, nu säger jag godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0