Alla monster under sängen blir så levande



Sådär, nu har jag en bild på hur tråkigt det ser ut 14/4 2012 så jag kan jämföra med alla andra år. Sugsnöoväder! Har nu jobbat färdigt med alla tanter och farbröder för ett tag framöver, en av dom frågade om jag var 100 år, det är jag inte... En annan sak jag kom på imorse var hur hur många fler människor som var vakna och utomhus 06.30 en lördagmorgon jämfört med vad det brukar vara på söndagmornar. Ytterst fascinerande om ni frågar mig! Ikväll vill jag göra något men vill helst inte behöva ta mig någonstans. Kanske ska öva på att teleportera mig, kan ägna kvällen åt det istället,.. ELLER så kan jag hedra alla som dödde på Titanic för exakt 100 år sedan genom att se filmen. Får se var Peter helst vill göra av dessa 2 magnifika alternativ xD. Byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0