Remember Munkviken?


Klasseresan till Munkviken i åk 6 var "The love of my life" vääldigt länge och idag äre 7 år sedan vi anlände. Tänkte bara säga det. Igår blev det fredagsmiddag och pictionary i huset ett kvarter bort följt av ett lamt krogbesök. Hade besämtmig för att ha några effektva timmar då jag kom hem från Megha idag... nivet typ grovstäda rummet, rensa garderoben, dammsuga taket, plugga körkortsteori, raka benen etc. men har hittills inte lyckats med så mkt alls faktiskt. Har dock 2h på mig innan jag ska iväg så låt se vad jag går för...


Kommentarer
Postat av: frida

7 år!?!! Oj, att det är länge sedan nu!

2011-09-06 @ 01:36:37
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0