Om jag ljuger om min barndom

Hej alla barn det är sol idag jämfört med regnrusket igår, wehoo! Ville bara tala om att:
* Vi trotsade gårdagens regn och cyklade till Maxi för att veckohandla.
* Har ett minilitet sår efter att kört handen i en spik men det gör vääldigt ont.
* Det luktar surströmming från grannarna i hela trapphuset.
* Gymmade för första gången på länge.
* Sov knasigt och har ont i nacken,,ska nog be om massage (som jag gör varje kväll)
* Pluggar teori gansaka duktigt faktiskt
* Peter ska INTE till England 6 veckor i höst utan blir kvar här med miiiiig!!!!
* Har följt 4 stjärnors middag varje dag i veckan, kalla mig nördig!
Det va nog allt för idag, nu tar jag helg!!! Hejå

Kommentarer
Postat av: camilla

VA?! Stannar han? :D Va kul!



Jag har också följt 4 sjärnors middag ... :O

2011-09-08 @ 18:50:31
URL: http://cmillss.blogg.se/
Postat av: frida

Blir han kvar? Vad roliiiiigt Anna! Shit vad glad jag blev för din skull nu hähähä :D

2011-09-08 @ 23:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0