Jag ligger gömd under löven

Det är nåt speciellt med hösten som är både bra och dåligt. I enda sekunden myser man och i nästa så fryser man, haha låter väligt töntigt men det är också väldigt sant och sammanfattar det hela rätt bra. Jag tar även in låtar på ett heelt annat sätt har jag märkt, visst händer det året runt... men det är nåt speciellt med hösten. Exempelvis då jag flyttade hemifrån i 4 månader så innehöll tiden allt från en stulen cykel, en trasig dator, bananflugor, en förlorad farfar till en förlorad "vän" som inte ens var en vän , då fick jag nog och flyttade hem = många låtar, mycket känslor. Här har vi två av dom:




Vafan.... här sitter jag och snackar skit men att jag har tråkigt kan också vara en fin anledning till denna text. Annars har det varit en mysig dag med en rundtur på Strömpilen med Peter och en fredagsfilm med Johan. Äger nu också ett Icakort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0