Hej tråkig natt

1. Namn jag lyssnar till: För- och efternamn
2. Någonting jag tycker om med mig själv: öhh, att jag är bra på att få andra att bli glada
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag är dålig på att anpassa mig till förändringar.
4. Detta är jag rädd för: Psykon, råttor osv.
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
mat, en facebookupdatering, mys.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Cykla på en A-brunn utan att slå mig själv 3 gånger på benet. Äta ensam på stan. Sova med en lampa tänd.
-

7. Detta tycker jag om att göra: Sova, äta, dansa, kramas, leva.
8. Detta vill jag göra just nu: Glo Sex and the city tills 5.00 då Peter anländer
9. Bästa känslan:
Lycka
10. Värsta känslan: Ångest
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:
Finns inget jag vill ändra på.
-
12. Är jag kär just nu? Ojaa!
13. Jag vill gifta mig: I framtiden ja.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör
: Men hallå? Hur mkt som helst ju.
15. Min käraste ägodel:
Mobil, säng, kylskåp, hehe.
16. Något jag vill ha i present: En upplevelse
17. Detta har jag på mig just nu:
Jeans, T-shirt och en knallröd morgonrock.

18. Favoritkläder:
Myskläder
19. Favoritdjur:
Mozart
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Det mesta utom Metal.
21. Favoritlåt just nu:
Finns ingen favvo
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Går inte i skolan!!!!
23. Stjärntecken:
Stenbock

24. En bok jag älskar:
Älskade - Systrar i Jenas, Harry Potter <3
25. En film jag älskar: Horton
26. Tv-program jag gillar: Orkar inte svara…
27. Favoritdoft:
Peter
28. Detta äter jag gärna;
Kinamat

29. Dricker helst:
Vatten
30. Favoritgodis:
Choklad, lakrits
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Jorden runt
32. Färg på mina ögon: Ibland bruna, ibland svarta xD
33. Min längd: 160,5
34. Jag tror på:
vädret

35. Jag spelar: Tetris
36. Person jag beundrar:
Är ändå lite småkär i Beyoncé
37. Så här bor jag:
Hus
39. Det här tänder mig:
En lycklig människa
40. Det här gör mig avtänd: en otaggad människa

41. Favoritfärg:
Varför får den här frågan ställas efter åldern 10?
42. Favoritcitat: “You don’t know what you got until you missing it alot”
43.
En hemlighet jag vet: Hemligt
44. Bästa present jag fått: Oj.... hela min studentdag var som en enda stor present!
45. Senast köpta skiva:
Haha typ… Westlife för en liten evighet sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0