Denna flaska den ska vandra

Hellå people, nu är jag tillbaka efter en ytterst trevlig helg med ytterst awesome personer, man kan sammanfatta det hela med fest och släktkalas, men varför sammanfatta?

I fredags efter en mysig dag med min käresta cyklade jag mot Emma för inget mindre än en Grekisk afton med mina klasstjejer. Lite kaos i affärn, lite kaos i köket, lite ouzo och massa vitlök - perfa. Glömde dock kameran hemma hela helgen så  det enda som bjuds på är mina kassa mobbebilder. Tjejerna drog ut och jag drog till Peter och crashade grabbkvällen:

 

I lördags väckte väckarklockan oss och en timme senare var vi på ett ålderdomshem med Peters släkt för att fira hans morfar. Sen mellanlandade vi 2h i lägenheten, pluggade teori och sånt tjafs innan det bar av till Matte för parteey. Det var längesen jag var på en hemmafest, men denna fest var helt klart värd väntan. Vi hade grym kul i 6h fram till 00.00 då vi drog på Olles, var där i 30 min, drog till max och sen va den awesome kvällen slut. Men den är fortfarande awesome.... 

  

Söndag, Vaknade bakis, for på barnkalas med Peters släkt, dödsplugga teori, sova.

Idag, vakna, jobba, vara nervis, göra ett visst prov, klara ett visst prov!, stan, lata sig. Vi köpte även de äckligaste riskakorna jag någonsin luktat och smakat på, sen visade det sig att de gick ut i april.... fy affären! Fick även tabasco i ögat, skönnnnt.

Som sagt, varför sammanfatta?

Kommentarer
Postat av: frida

BRA JOBBAT ANNA! DU ÄGER :D

2011-10-24 @ 20:14:38
Postat av: Amanda

Men HALLLAAAA, GRATTIS!

2011-10-25 @ 08:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0