Staken står i fönstret

 

Den lyser så fint upp hela mitt rum som jag ägnat halva dagen åt att julstäda och fyller det med myskänsla. Men måste erkänna att det inte på långa vägar ger samma känsla som om det varit snö utanför som på bilden.

Annars har helgen varit väldigt lugn och jag skulle tro att begravningen samt lite sömn nog har varit anledningen till det. Imorse fick vi tyvärr inte heller sova länge då jag och Peter kl 07.00 skulle befinna oss i huset ett kvarter bort för det årliga första adventsfikat med 9 andra personer. Det var somvanligt helmysigt men nu börjar det bli riktigt svårt att spela pigg efter att ha städat och tränat hela dagen. Så när min pöjk kommer hem från jobbet blire till och fetchilla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0