saker ni inte visste om mig

* Ogillar starkt handväskor. Dom är jobbiga och ofta fula. Har därför haft min extremt fula "påsväska" i snart 4 år.

* Varje gång jag går på en A-brunn slår jag mig själv 3 ggr, oftast på benet.

* Varje gång det finns skum i diskhon måste jag stå och spola vatten tills det försvinner helt.

* Kan inte sova med nån liten on/off-knapp lysande, det gör mig endast knäpp.

Är sjukt snål. Priset styr ofta över viljan

* Gillar inte förändringar!

* Har konstant ont i ryggen och käken

* Vägde samma sak i ca 7 år tills jag träffade Peter xD.

* Är inte särskilt förtjust i djur. I mina ögon är dom mest lömska och obehagliga.

* Säger nån till mig att han/hon måste gå på toa men inte har någon möjlighet till en toalett just då får jag panik och kan inte tänk på nåt annat.

Det får räcka... adiós.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0