En låt med många minnen

Sorry men jag kan inte välj en låt som har många minnen. Varenda låt jag lyssnar på har typ massa minnen och dubbelt så många känslor. Vi gör såhär istället:

Lars Winnerbäck - Där elden falnar (men fortfarande glöder): En känsla av frihet, att ligga ute i efter middagssolen, av sista veckan på sommarlovet 2006 och minnen av sena kvällar.

Ronan Keating - Last thing on my mind: Hade den på huvudet ungefär hela åk 6, sjöng den tills alla blev less på mig. Känslor av att älska livet, tro att man är stor, klassresan till Munkviken, en awesome klass osv.

Savage Garden - Two beds and a coffee machine: Lägenhetskänsla!! dvs. en jävla mix av känslor. Deppminnen, glada minnen, ensamma minnen, "stirra in i en väggkänsla", äta skorpor till middag och hopp om att allt är möjligt.

Daniel Adams-Ray - Dum av dig: Kärlek vid första ögonkastet. Hösten 2010. Utång varje helg. Tjejer.

Florence Valentin - Pokerkväll i Vårbygård: En kanondag i fjällen, snowboard, diska, valborg, fester med randompersoner, TAAGGGGAA-känsla osv osv.

Ett urval från min blandade musiksmak. Skulle kunna fortsätta förevigt men eftersom det är dags för Tisdagshäng med Johan strax (rim, hih) så nöjer vi oss här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0