Titta så söt

Idag redovisade jag om Mardi Gras på engelskan.. inga komentarer om hur det gick men jag kan ju säga att den här lilla krabaten är söt. Annars ogillar jag körkortsteori starkt, är hungrig, har tränat, väntar på pojken, längtar tills jag får sova, längtar till helg, längtar till sommar. Dagens facebookspam:

"Om din pojkvän/flickvän inte kommenterar detta inom 10 minuter är han/hon skyldig dig, ett påskägg, bio, en present och massage"

Låter rätt bra i mina öron, dock har jag redan fått en bio.. och presenten kan vi skippa, men ett påskägg och en massage låter alldeles aweeesomeeeee.

Kommentarer
Postat av: frida

oh! den där gillade jag !

2011-03-28 @ 23:22:00
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0