"jag ska aldrig mer sitta vid datorn"

Jag hatar all elektronik som har med IT att göra. Förstår mig inte på det och det enda IT:n verkar vilja mig är att jävlas! Fick tillbaka min dator igår men idag åkte den in på sjukan igen, jävla dumlåda. Är nu placerad vid vår stationära dator som lever om, har konstiga tangenter och ett ofungerande spotify. Nu tänker ni väl: "men varför sitter kvinnan ens vid datorn om hon hatar den så mkt?" Jo det kan jag tala om är för att vi har ännu en dum engelskauppgift som måste göras! Jag gnäller, det borde jag inte göra. Det finns faktiskt stackare som inte har mat och de som blivit bestulna på alla sina ägodelar ur  Draggens "supersäkra skåp." Dom är det synd om på riktigt, jag är ba en gnällspik som borde vara tyst. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0