Det var väl längesen

Bloggen finns fortfarande bara i mitt liv som ett stöd då jag har tråkigt och en källa till många års minnen och de senaste dagarna har jag faktiskt haft rätt kul så varför ödsla tid på bloggen? Men nu är min man på jobbet och jag borde städa rummet så jag ansåg att det var ett perfekt tillfälle att rymma hit för det finns faktiskt några saker som borde dokumenteras från min nya dator i ord och bilder.

1. Bodbysund förra helgen då vi firade Morfar 90 år, rodde båt, solade och badade:




2. Har börjat jobba och har under den senaste veckan byggt en legostad samt fått en svärdtatuering på armen:


3. Midsommarafton - spenderades på umedalen med 9 härliga människor, alkohol, lite drama, musik och ölkubb:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0