11 juni 2011

Oj vad jag älskar dessa heta dagar
dock ligger jag ofta och klagar
på värmen som det knappt går att vistas i
och in i huset kommer ibland ett bi.
Idag bjöd Nanny på studentfika och
våra magar fick känna sig väldigt rika.
Vi tog oss en promenad ner till en brygga
där vinden svalkade och vi kände oss trygga.
Sen har kvällen bjudit på en liten "klassfest"
slutade på krogen där vi dansade som mest.
Vi började i klackar och slutade barfota
det är sjukt hur mycket fötterna får sota!
Men snart ska jag en väldigt sen cykeltur ta
ner till stan för att göra något bra
Ska nämligen överraska min man som slitit som katten
och tillsammans ska vi cykla hem i sommarnatten.
Nu är jag redo att ge mig av, men vi ses igen om ett litet tag!


Kommentarer
Postat av: almis

haha rimmeN <3

2011-06-13 @ 13:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0