Tjenare mannen

Hallå hej. Jag tänkte uppdatera mig själv i framtiden om vad som pågår i mitt liv at the moment.

Låt se.... Jag jobbar varje vardag från 8.00 - 16.00 men ibland lite längre och ibland lite kortare. Jag har fått pojkvänssjukan och spenderar min mesta tid med honom men vill väldigt väldigt väldigt gärna umgås med alla flickor i mitt liv men tajming verkar inte riktigt vara någons grej under sommaren.

Jag har även tjänat bra med pengar på att klyva/lasta ved under två helger i Bodbysund där även vädret hade humörsvängingar och bjöd på kokande hetta och totalt brutalt spöregn, myyyysiigt!!! Så filmkyss i totalt brutalt spöregn - check

Har övningskört 11 mil i sträck. Njööörn!

Jag vill feeeesta men umeå har sett till att 19åringar inte har något ställe att festa på...

Jag tycker synd om alla Norgebor och vill sparka mördaren på benet.

Tycker min vän Alma kan komma tillbaka till Sverige.

Det var väl allt för denna gång... kul liv. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: frida

Anna, vi måste dra ihop någet snart!

2011-07-26 @ 18:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0