Som sommaren


Ännu en sommardag har passerat och jag har kommit hem efter 2h på stan i jakt på en födelsedagspresent till Peter. I måndags spontanbowlade vi med Camilla, Marcus, Matte, Viktor och Lyttis, Igår träffade jag Angelica och Amanda på Waynes och ikväll vankas det öl på Olles med Nanny. Det gäller att ta väl vara på dessa sommarkvällar!! Kan även tala om att efter ca 3 månaders träningspaus är jag nu åter ägare till ett gymkort på ett nytt gym så det blir spännande att se hur effektivt kortet blir använt. Annars växer det hallon på våran baksida och jag känner att jag borde äta men gör det ändå inte., varför? ska grubbla på det till nästa gång. tjingeling

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0