Nattfördriv

Senaste

Låt du hörde: Genom eld 

Film du såg: Easy A

Mat du åt:
Kyckling och pommes frites

Kram: Peter

Puss: Peter

Känslan: Tröött

Resa:
Sundsvall

Glädje: Det är sommar!!!

Dröm: Det var nåt om snö

Person du träffade: Megha

Personen du pratade i telefon med: Frida

Personen du fick sms av: Alma

Gången du var utomhus:
Ikväll

Gången hela din familj åt middag tillsammans:
Måste va en massa månader sen

Saken du köpte:
En tröja och en hemlig sak

Allmänt


Ska bli skoj: Helgen

Ska inte bli skoj: Hösten

Sparar till:
Lägenhet, resor

Önskar att jag var bättre på:
Mycket..

Dagens dryck: Vatten

Vad saknar du:
Fart och fläkt

Vad har du gjort idag:
Jobbat, solat, stan

Hur tidigt stiger du upp:
07.30

Vad ska du göra ikväll: Kvällen är slut, börjar bli sängdags

Vad är det för veckodag:
Torsdag, eller det blev fredag för en halvtimme sen

Längd
: 160,5 !!!

Senast utlästa bok:
hm.... frankenstein?

Mitt rum kan beskrivas som:
Grönt och galet

Mig själv med tre ord (just nu):
Trött, ensam och uttråkad

Jag tränar:
när jag känner för det

Jag ville bli när jag var liten:
Akrobat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0