I ett snöoväder utan kläder

Nej det väldigt fint väder i Bodbysund där jag skottade hustak, såg hockey och skickade sms. Att befinna sig långt borta från all elektronik och kompisar betyder att man får sjukt mycket tid över till sig själv och sina egna tankar. Detta är är väl både positivt och negativt men det kräver ju mer energi än att skriva en engelskauppsatts år Erland. Jobbigt! 

Väl hemma igen klippte jag en killes hår första gången och det såg verkligen förjävligt ut, men han va nöjd. Sen landade jag hos Frida, såg film, pratade alldeles för mycket och nattåt våra omtalade varma mackor. Och idag lunchade jag med flickorna och sen käkade jag middag men Nanny som somnade framför tvn kl 20.00! Nu; Titanic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0