Släppa ratten.. och ta risker

Mitt fokus på läxa ligger lite under noll och min randomness ligger en aning för högt. Det var längesen jag duschade. Nu får ni min helg på mitt vis istället: 

Behöver jag säga att jag har haft en kanonmysig helg?
Tyvärr inkluderade den ingen älg.
Men jag kan tala om att vi gick på bio,
och bara så ni vet så började den efter klockan nio.
Vi har fortfarande popcorn kvar,
för det är ju så att den som spar han har!
På lördagen planerades det lite fjällen,
bara en vecka kvar sen äre fest hela kvällen.
Vi drack en öl, sen blev det två
men inga fler för då blir det svårt att gå.
Annars ska i mitt hus bytas golv
det lär ju inte vara klart innan klockan slår tolv.
Jag har ont i ryggen och käken knäcker,
nu ger jag upp, jag tror att det räcker.

Sådär ja, nu kan jag gå och lägga mig i gott samvete om att ni har fått ett helt awesome inlägg av mig... Imorgon är det måndag igen. YEHAAAA


Kommentarer
Postat av: Alma

Hahaha Anna <3

2011-02-28 @ 12:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0