Ännu en helg

Fredag: En mysig 2 veckor sen födelsedagsmiddag med syjuntan på All Star och sedan en tidigt utång till Corona. Gav upp kl.23.30 och for till Peter & co och tittade på ett gäng singstar-fantaster :).

Lördag: Landade på Haga med sköna människor, öl, pizza och musik (bilder kommer). Då de andra drog ut for jag och Peter hem och tvättade. Vi råkade även göra en fet felplanering och åkte bussen åt helt motsatt håll, blev avslängda på hållplatsen längst bort och fick ringa skjuts från andra sidan stan.

Söndag:
Hälsade på en väldigt gullig morfar på sjukhuset, hängde på Peters jobb i 3h och fascinerades av rymden. Och nu, efter att ha gått i samma kläder nästan hela helgen så ser jag fram emot en dusch, läxa och en natt i min egen säng. Mina naglar bara går av :(, borde börja dricka mjölk igen. bye people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0