Världen är liten

Det är kallt ute, men snön ligger iallafall kvar vilket är huvudsaken såhär Dan före dan före dopparedan! Knäppt det där med att det snart är julafton. Jag och Peter såg ikapp årets julkalender igår efter att ha hört så mycket bra om den och ja... den var faktiskt helt okej. Om ni vill veta mer fakta så har jag fetigt ont i huvudet trots dagens otroligt lugna timmar tillsammans med Nanny. Fick även en julklapp av företaget idag, hihi. Annars ser det ut som våra nyårsplaner i Hemavan börjar svaja och vem vet, kanske står vi på torget och skriker in 2012 istället, den som lever får se :). Nu ska jag ta tag i mitt stökiga rum som ska julstädas för andra gången denna månad, den första höll tyvärr inte så länge :/. Adjö mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0