Alla ljusen brinner

  

Fjärde advent är snart slut och så även helgen och därför tänkte jag berätta lite om vad jag hunnit med under de senaste dagarna. Vi kan börja med att jag har slagit in och nästan köpt alla julklappar. Sen kan vi ta upp att jag och Peter har bakat de sista satserna julgodis och i och med den händelsen så kommer vi till stunden då jag råkade sätta mitt vänstra pekfinger i stavmixern och trycka på start. Hade dock väldigt tur och fick behålla hela fingret med endast ett djupt snitt tvärs över. Efter denna lilla incident tog vi bilen till Kassjö bygård för att festa hela kvällen och natten med massa trevliga människor. Så imorse vaknade jag och Peter i en sackosäck och på golvet låg tre andra personer efter endast ett fåtal timmars sömn, men he va skoj. Sen blev det att se Sherlock Holmes på bioduken och väl hemma har vi klätt årets julgran och snart intar jag sängen för att inte lämna den på länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0