Hoppsan i taket

Helgen var lång och skön punkt. Avslutade lördagsnatten med att sitta på en bänk, gå på bryggor samt ligga på ett tak till 03.30 med Johan &co. På jobbet planeras det Piratkalas för fulla muggar flera timmar om dagen, på söndag smäller det!! Kan meddela om att jag fått ett sår då jag stack handen rakt ner i en grillbestickskniv! Har även blivit knockad av en strykbräda och slagit smalbenet i diskmaskinen, shit asså det är ett farligt jobb jag har! Förutom allt detta har jag varit ute och sprungit och nu har jag körkortspanik!!! Tror egentligen bara att det blir farligt för andra trafikanter då jag får köra ensam.... om jag nu får det.... Blääääää. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0